Velkommen til Gjøl Sejlklub!

Er du klar på en frisk tur på vandet? Uanset om du er erfaren sejler eller bare ønsker at prøve det for første gang, har Gjøl Sejlklub noget at tilbyde dig.

Vi er en aktiv sejlklub med et fællesskab for alle aldre og niveauer. Vi tilbyder en bred vifte af aktiviteter, der sikrer en sjov og spændende tid på vandet.

Hver anden tirsdag:

• Kapsejlads: Udfordr dine sejlerfærdigheder og dyst mod andre i spændende kapsejladser.
  • Kvindesejlads: Alle sejlerkvinder kan deltage i vores kvindesejladser uanset erfaring, alder og niveau.

Hver onsdag:

• Fri leg på vandet: Prøv kræfter med forskellige vandsportaktiviteter som windsurfing, sup board og jolle sejlads. Alle er velkommen uanset niveau, en perfekt dag for hele familien!

For de små:

• Krabbeklub: (3-8 år) Kom med på opdagelse ved vandet og lær alt om krabber og andet spændende liv ved kysten.

Kom og vær med!

Uanset om du er ny til sejlsport eller bare ønsker at møde nye mennesker, er du altid velkommen hos os, og vi optager løbende nye til aktiviteterne. Vi glæder os til at se dig!