Bådoptagning 2022

Bådoptagning for medlemmer af sejlklubben den 15. oktober og 29. oktober

Kontakt Carl-Johan Dissing på dissing@dissing.dk og få tilsendt klokkeslæt. Husk at møde 2 mand min. en time før tildelt tidspunkt.

Prisen (som den er oplyst p.t.) er kr. 500 for både op til 4 tons, kr. 700,00 for både fra 4 til 6 tons, og kr. 1000 for både fra 6 til 8 tons. Ved både over 8 tons aftales direkte med vognmanden – Aalborg Vognmandsforretning 40191888.

Betalingen sker i klubhuset INDEN bådisætning finder sted. Der kan kun betales med kontanter: en kuvert, mærket med navn og bådnavn, indeholdende betalingen (aftalte penge)  afleveres til kassemesteren i klubhuset.

OBS – Husk at have din mobiltelefonen ved hånden

P.S. Der planlægges afholdt sæsonafslutningsfest/afriggerfest/standerstrygningsfest den 22. oktober; så sæt kryds i kalenderen.

Categories: