– For alle klubbens medlemmer I SEJL◦ SURF ◦ SUP

(se det fantastiske program for festen her)
Sæsonen er efterhånden ved at gå på hæld, og det er igen blevet tid til den årlige sæsonafslutning i Gjøl Sejlklub. Festen finder sted i klubhuset lørdag den 21. oktober kl. 18.30. Festen er for alle klubbens medlemmer på tværs af de enkelte afdelinger.
I løbet af aftenen vil dette års vinder af GSK’s kapsejlads 2023 blive udråbt, samt vil GSK’s Fiduspokal blive overrakt til det hold, der har gjort en ekstra indsats.

Aftenens middag består af en tre-retters menu leveret af Gjøl Kro:
Forret
Tarteletter
Hovedret
Kalvesteg med ovnstegte kartofler, kraftig skysovs,
grøn salat med dressing og broccolisalat
Dessert
Islagkager fra Aabybro Mejeri og irsk kaffe

Klubben vil igen i år give et tilskud til menuen, så for medlemmer af klubben koster det 150 kr./medlem at deltage, der betales ved ankomst. Yderligere sælges der øl, vand og vin til favorable priser. Der kan betales med kontanter.

Tilmelding skal ske senest lørdag den 14. oktober via mail til Camilla; camilla28andersen@gmail.com. Her bedes I oplyse navn og hvor mange I deltager. Man er meget velkommen til at invitere sin bedre halvdel med til samme pris, så længe den ene er medlem.
Vi glæder os til at se jer til årets fest!
/Annette, Malene & Camilla