Bådoptagning for medlemmer af sejlklubben den 14. oktober og 28. oktober 2023

Kontakt Carl-Johan Dissing på dissing@dissing.dk og få tilsendt klokkeslæt. Husk at møde 2 mand min. en time før tildelt tidspunkt. 

Prisen (som den er oplyst p.t.) er kr. 500 for både op til 4 tons, kr. 700,00 for både fra 4 til 6 tons, og kr. 1000 for både fra 6 til 8 tons. Ved både over 8 tons aftales direkte med vognmanden – Aalborg Vognmandsforretning 40191888.

Priserne er baseret på, at vinterstativet er klar; skal der bruges tid på indstilling af vinterstativ koster dette ekstra (i 2019 var prisen kr. 150 per påbegyndt 10 min; ekstra omkostninger afregnes direkte kontant med vognmanden, og der kan ikke anvendes  mobilepay).

Sker der skader på båden i forbindelse med optagningen, er det en sag mellem bådejer og vognmand, og ikke noget sejlklubben kan involvere sig i.

Betalingen sker i klubhuset INDEN bådoptagningen finder sted. Der kan kun betales med kontanter: en kuvert, mærket med navn og bådnavn, indeholdende betalingen (aftalte penge)  afleveres til kassemesteren i klubhuset.

 OBS – Husk at have din mobiltelefonen ved hånden

Og som sædvanligt er der kaffe og brød i klubhuset

 

FEST

Sæsonafslutningsfest – standerstrygningsfest – afriggerfest den 21. oktober; så sæt kryds i kalenderen.

Categories:

Tags:

Comments are closed