GSK INVITERER TIL INSPIRATIONSAFTEN: SEJLADS I DEN SVENSKE SKÆRGÅRD v/ LAUST HØGEDAHL
Onsdag den 20. marts kl. 19.00 – 21.00
Kom og hør om den svenske skærgård, når GSK inviterer til en hyggelig og lærerig inspirationsaften som optakt til den nye sejlsæson. Laust har mange års erfaring med at sejle i den svenske skærgård, og sejlklubben har nu overtalt ham til at komme og dele ud af sine erfaringer, som forhåbentlig kan give inspiration til klubbens medlemmer. Aftenen byder på et indblik i skønne svenske destinationer, gode sejlruter, hjælpsomme fif til at kaste anker, om fornuftig proviantering, vejrmeldinger man skal lytte til og meget mere. Der vil efterfølgende være rig mulighed for at stille spørgsmål og dele erfaringer på tværs.
Laust bor i dag sammen med sin familie i Skagen, som ligeledes er hjemhavn for deres sejlbåd. Laust er
arbejdsmarkedsforsker ved Aalborg Universitet, og indtil for ganske nyligt boede han på Gjøl, hvor han bl.a. i
årrække var bestyrelsesmedlem i GSK, samt lå familiens sejlbåd i Gjøl Havn. Laust og hans kone stammer begge fra Skagen, hvor de nu er hjemmehørende og derfor altid er tæt på den svenske skærgård.

Program:
Kl. 19.00 Velkomst v/formanden
Kl. 19.05 Den svenske skærgård del 1
Kl. 19.50 Pause med kaffe og kage
Kl. 20.10 Den svenske skærgård del 2
Kl. 20.45 Spørgsmål og afrunding
Kl. 21.00 Tak for i aften
Vel mødt i Sejlklubben til en ny sæson

/Bestyrelsen i GSK