Jollesejlads på fjorden

(fra 9 år og op - også for voksne)

Hver onsdag kl. 17.00 til 19.00 fra maj til september vil det være muligt at prøve kræfter med en af klubbens mange joller.

Der er mulighed for at sejle i optimist-joller, flipper-joller samt Feva-, Tera og Zest-jolle.

Er du nybegynder under 18 år, vil du som udgangspunkt starte ud i en optimist-jolle.

Der vil være instruktører på land og på vand, som hjælper med alt det praktiske med at rigge jollerne til, samt teorien bag sejladsen.

Man skal kunne svømme 200m.

Et kontingent til alle klubbens aktiviteter

Ved et aktivitetsmedlemskab vil du have mulighed for at prøve kræfter med alle klubbens aktiviteter. Du behøver derfor ikke sejle i joller hver gang. Med dette medlemskab har du også mulighed for at prøve SUP og windsurfing.

Junior-medlemskab (under 18 år): 300 kr.

Voksne: 500 år.

Inkluderet i medlemskabet er gratis brug af udstyr, herunder våddragt og redningsvest.

Der er ikke mødepligt og du kan deltage i det omfang der passer dig.

Du kan blive medlem ved at udfylde vores indlmeldelsesblanket.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte jollesejladsudvalget:

Tim Holst Gregersen – timholstg@gmail.com