Selvom der blev arbejdet flittigt torsdag den 10. august blev vi ikke færdige med den nye surf-station. Den  nye surf-station bliver indviet lørdag den 26. august kl. 11.00, så da skulle surf-stationen gerne være (næsten) færdig. Så kom og hjælp til med at gøre surf-stationen færdig søndag den 20. august. Vi lægger ud med morgenkaffe og -brød i klubhuset kl. 9.00.

Husk også, Gjøl Festuge på havnen den 26. august med mange aktiviteter bl.a. skattejagt kl. 10, åbent hus i Sejlklubben fra kl. 10.00 til kl. 15.00 med mulighed for at prøve at SUP’e, surfe, sejle jolle, RIBsejlads.

Der sejles også ”Jolle-cup” kl. 12.30, og hvis vejret er vildt kan man opleve at se måske to FEVA-joller med genakkere og vilde jollesejlere på fjorden. Der mangler helt sikker også hænder den 26. august.