🛥Kære medlemmer⛵️

Der er optagning af både følgende datoer:

Lørdag den 12 oktober 2024

Lørdag den 26 oktober 2024

📝Tilmelding ved Carl-Johan Dissing via mail: dissing@dissing.dk

➡️I tilmeldingen skal i angive navn, bådens type, bådens navn, telefonnummer og vinterpladsnummer.

Retningslinjer i forbindelse med optagning:

1. Man skal møde 1 time før det tildelte tidspunkt. Det tildelte tidspunkt for optagning er kun vejledende, og der kan være mange årsager til, at tidsplanen forandres undervejs, bl.a. på grund af vejr og vind. Derfor skal man være til rådighed på havnen mindst 1 time før. Er man ikke klar, forbeholder de ansvarlige fra sejlklubben sig retten til at rykke rundt, hvorefter man kommer bagerst i køen. Hav altid telefonen ved hånden.

2. Man skal stille med to mand pr. båd. Selv om der altid er mange mennesker på havnen i forbindelse med optagningerne, er det ikke givet, at alle kan give en hjælpende hånd med på det pågældende tidspunkt. Derfor er det bådejerens ansvar at stille med to mand.

3. Bådens vægt og betaling. Det er bådejerens eget ansvar at vide, hvor meget båden vejer, dette ved sejlklubben ikke. Prisen er kr. 500 for både op til 4 tons, kr. 700,00 for både fra 4 til 6 tons, og kr. 1000 for både fra 6 til 8 tons. Ved både over 8 tons aftales direkte med vognmanden – Aalborg Vognmandsforretning 40191888.

Sejlklubben har ikke mobilepay, så betalingen skal ske med kontanter (det eksakte beløb). Beløbet skal være betalt inden optagning i klubhuset. Afleveres i kuvert med mærket navn og bådnavn.

4. Man bedes gøre alt klar på båden inden det tildelte tidspunkt for optagning, bl.a. fortøjninger og fendere. Tager optagningen længere tid end den afsatte halve time, forbeholder AVAS sig retten til at opkræve ekstra betaling.

Vel mødt på havnen!

/Bestyrelsen i GSK